NÄÄÄ jag är inte bitter!!

Nej nej!
Jag har bara ihållande PMS 24/7...

Allt går fel, jag har ingen motivation till att rida, gamla beslut som ångras dras upp och allt går bara *PIIIP* dåligt!
Men det är okej, för att min underbara har varit med mig så mycket det bara har fungerat med jobb och sånt. Och då blir allt bättre <3

Och för att göra mitt liv lite lättare så va det åter igen BARA jag och Anastazia på stängningen igår, men det va okej! Jag har nu stängt kök 3 ggr i mitt liv och varje gång bli liite liite bättre.

Ska nu deppa lite tills det är dags att gå till jobbet igen, och antagligen är det bara jag och Anastazia idag med eftersom Maria inte kan stänga men ändå har blivit lagd så...

WOOP WOOP . . .
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0