När fan blir gammal blir han religiös.

Hejsan alla underbara. eh. mongos. Jag överlevde min födelsedag! knappt.. Det var iallafall hur kul som helst och kvällen avslutades halv sju på innan läggdags med att äta köttfärsås och spaghetti som fredrik hade lagat :) Dagen efter måddes det som man förtjänade. NÄ. Värre faktiskt, och då åkte jag med killarna och tittade på medans de körde gokart, och gick runt lite på nordstan. Käkade thaimat till frukost, mums, sedan donken och avslutades med pizza och massa godis hemma hos david. Nöjd tjej!

Av Fredrik fick jag något jättefint champagne, (vilket är totalt bortslösat på mig) (eftersom jag inte kan märkena) (eller känner någon skillnad i smaken), och en jättefin rosa one piece! bästa boytoy <3 fick en rosa spade (?) av pontus&moa samt en tiara. fick även en rosa fin kokbok av linnea som jag bläddrar i när jag blir hungrig. Det är massa kakor där i... 

Igår var det dock jobb, 8-20. men idag är jag ledig för vet ni vad jag ska göra resten av veckan?
onsdag 8-20
torsdag 8-20
fredag 8-20
lördag 8-20
söndag 8-20

Yes. there you go.

Jag ska iallafall läs lite ur min bok, sedan gå ut till min älskling som jag saknar <3 (hästen alltså.)
Tänker därefter gråta tills imorgon när klockan ringer (äsch, vem försöker jag lura). tänker också lyssna på "I WILL SURVIVE". Kanske till och med blir religiös.  Hörs!


älskling <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha kluddens blick "oh shit paparazzi"

2011-11-01 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0