När män bli förkylda är det som att dom långsamt dör...

OCH SÅ KÄNNER JAG MED! Brukar inte ha så ont av förkylningar, mest irriterande om ni förstår. Men Feber och hosta, ont i halsen + ett huvud som spränger gör att jag vill SOVA men det går inte och det är denna biten som långsamt dödar mig... Jag Ä L S K A R att sova - förstår ni då om jag inte kan somna hur illa detta är?

Jobbade trotts detta igår 12 - 18 men det va heelt okej, för Sara va skiftledare och jag fick stå med henne i DT2 an hela fm <3 och sedan är Anastazia tillbaka från låång ledighet (typ 3 veckor) så hon satte mig i kassan och jag fick leka lite med Marcus i DT2 an när hon tyckte det behövdes. så trotts att hela världen snurrade va det en bra dag, ni förstår att det blir så när man har härliga människor runt sig!

NU ska jag duscha och ta på mig lite kläder för att sedan åka ner till stan och träffa Lillan och Johanni för en kortis och sedan packa in 100 balar hö som jag inte har plats för i ladan... B-E-A-UTIFUL

Jane

Kommentarer
Postat av: Alice

Att inte kunna sova är ... bevis på att djävulen finns.

2011-11-02 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0