nostalgi på extremt hög nivå...

Inatt när jag åkte hem från jobbet så spelade dom massa låtar som gick när man va mindre, och jag älskar sånt! Man blir sådär glad och det pirrar i kroppen av lycka. Jag tror det kallas kärlek? Fast vad vet jag om sånt?

Fick nästan en dejt igår, en gammal barndomsvän körde i DTn och presenterade mig för sin vän som "Anders tjejs lillasyster". Efter att ha konstaterat att "Ja, det kan jag tänka mig nu när du säger det ja" så kom frågan - Ska vi gå ut någon gång?
Vad hände där? Jag står på jobbet och ser äcklig ut och han är elak nog att säga så? Men det är okej för jag fick en uppmuntrande kram av Marcus efter en stund...
(jag hade lite lätta humörsvängningar igår ja!)



Min mamma har nu pratat med mig om att "byta partners för ofta", ni förstår att det är inte så bra, för man måste skydda sig på ett annat sätt än om man har en fast partner... om ni vet vad jag pratar om...
Vi har även pratat om att jag behöver en kille som kan säga ifrån och sätta hårt mot hårt eftersom jag är som jag är (en mamma vet) Och hon frågade även om jag nu har en KK - Förstår ni hur paff jag blev? Min mamma frågade om jag hade en KK! Kanske inte helt taget ur ingenstans dock...


För att återgå till NOSTALGI... Så sitter jag och tittar på bilder och hjälp va liten man har varit!!


Syster har förvandlat mig till prinsessa <3



Ute med båten - Jag, kusin Anna med Hugo i sitt knä, Filip och Emi <3



Midsommar firande med Lego och en av mina två dåvarande bästa vänner Joel



PUUSS PUUSS
Jane <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0