Pfft

Så känner jag! PFFT!
Gustaf kunde inte komma till jobbet idag, vilket betyder att det va jag och Anastazia som hade stängning själva. KAOS! Matsalen som jag annars lämnar helt okej ser ut som F*N, köket som jag då fick stänga själv för första gången ser värre ut och jag har så dåligt samvete för detta så jag känner bara PFF!

Meen, Chrisofer va kvar till 23 så han hade gjort alla stora delar vilket va guld värt!
Vi har även beslutat att gå ut på Fredag, och då vill Anastazia med! Hon ville verkligen inte släppa det utan att vi lovat att hon fick gå med ut. Ibland kan man inget annat än att älska henne...

Nu ska jag försöka sova i min stora kalla säng och hoppas att resten av denna dag blir bra!


GOD NATT - SOV SÖTT - DRÖM OM ALLA SMÅKRYP DU MÖTT
JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0