RAMBO STYLE !

Var i garaget igår med fredrik. Hade tråkigt och han höll på att fixa någon bromsaxel eller något sånt därnt, så jag tänkte hjälpa till! Men satan vad tråkigt det var. Tänker visa er lite vad man kan göra i garaget.

Till de här behöver du
- Diskmedel i flaska
- En "hållafast" mojjäng.
Svårighetsgrad: 3 av 5 möjliga.



Titta vad jag hittade! Visste väl att Fredriks bröst inte var äkta!



Efter att jag gått runt och pillat på allting, samt en väldigt stor mojjäng som började låta, och en slags tub fylld med gas (Jamen jag visste väl inte att det var någon brandfarlig grej, det stod "VRID HÄR") - så styrde fredrik mig mot en trädstolpe. Jag fick utrustning i form av skruvdragare och skruvar. Han vet, den pojken.



Första skruven!

Och SÅ HÄR blev det!
Svårighetsgrad: 5 av 5 möjliga.



MASTERPIECE , eller SKRATTANDE SKRUVEN.
fattar ni? Är rätt nöjd själv.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0