Snösulor och snefyllor.

Kanske inte riktigt lika dramatiskt som det låter, men ni förstår alla vad jag menar. Dagens fråga när hovslagaren var här idag var om man skulle sätta på snösulor eller inte. Som den eviga optimisten jag är, satte vi på det. Jag SKA ha snö. Så är det bara.

Kanske bara för att , så haltade hästen sen när jag red. Jaha. Jag kunde inte känna någon större skillnad i värme på hovarna, men kände en puls i högerbenet. Hoppas för guds skull att det har gått över tills imorgon, eller att det räcker att hovslagaren slår om skon. Stig kommer vid tio imorgon så då vet jag mer. Fan, säger jag bara. Men jag tror ju inte att det är en tillfällighet att hästen är frisk innan skoning och sedan haltar. Nänä. Vi får se helt enkelt. Hoppas bara att jag kan vara med på sadelprovningen imorgon, det är det som är frågan.
SÅ jäkla skönt att allting skiter sig liksom.

Kommer en liten bildbomb!



Man blir trött av inte göra någonting!









För att göra livet liiiiiiiiiiite bättre åkte jag och fredik till svensk ridsport och tittade på allt bling bling som man kan få i julklapp!

OCH för att jag är bästa flickvännen, fick jag ett par ridbyxor av fredrik <3 har tittat på dessa i säkert ett år, men har inte haft råd.



ni vet, jag fattig , fredrik bra!

/tarz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0