turning into monday.



snyggingen på kort! tyvärr med dåliga mobilbilder, inte så bra kvalité men bättre än inget :) Var som sagt på tävling idag, dressyrtävling på göteborgs fältridklubb. Var inte alls svårt att hitta men vi körde av fel (såklart) och hamnade inne vid liseberg. attans skit, men vi klarade oss fint ur det! Jag satt i mitten med en engelsktalande tjej på höger sida om mig, en hysterisk svensktalande tjej vid ratten och en tysk GPS. stresstålig my ass. hehe. Nej, fin fint gick det och hästarna skötte sig ypperligt. Lillen var dock galen på framridningen så jag fick leda ekipaget tills han skulle in på banan, han bara fjantade sig hela tiden! Och Crozz sparkade sönder hela lastbilen. Men utöver det, jättebra.

Laura slutade på sjunde plats på 62%. Jag orkar inte ens ta det här med dressyrdomare. Hur kan någon komma sjua som rider ALLT perfekt, utan ett enda misstag på en extremt snygg häst dessutom, när en av dem som placera som topp tre hade felridningar, såsom 3 serpentinbågar istället för 4?

Jahja. Det lär man aldrig bli klok på.


Träningen för kluddpludd var tömkörning. Longerade först, sadeltvång väldigt tydligt. Tömkörning gick åt helvette. Men det ska göras imorgon med så att jag sedan kan börja rida :) woop woop! längtar. Eller näe. Ska försöka titta på sadlar till helgen. Hade varit skönt!

Hoppas att min mamma har det skönt i Varberg också!

pusselipuss.





Crozz trött!



/Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0