typ tisdag .

Är fortfarande så fruktansvärt trött så det finns inte. Efter att stallet vart fixat igår så bara jag dog. Det blev för mycket. Pontus och Laura kom hem vid sex och körningen hade gått bra. Pontus sa att han skulle skritta min häst, så det var bra eftersom jag mest kände för att ta självmord. Fredrik åkte på bandy vid åtta, och jag slocknade. Vaknade dock till nio på kvällen och fick för mig att titta ut igenom manegen där jag ser kay gå runt i manegen, skitsur men i stadig takt och pontus sitta i mitten. Jaha.

Gick ner med några morötter och fick höra att pontus hade släppt honom en sekund när han skulle mocka upp bajs. Hade funkat om jag gjorde det. Men inte Pontus. Gav Pontus morötterna och gick och satte mig på en stol. Kay fintade bort pontus snabbt och enkelt, tog ena moroten och sprang därifrån. Jag började tycka att det räckte, så jag ställde mig upp och då kom han glatt fram. Han går efter mig som en liten hund så jag gick fram till Pontus med Kay på släptåg. Såfort vi kom nära Pontus blev han jättesur. Kay tycker INTE om pontus.

Nu är planen att jag ska ner och mocka och fixa iordning allting. Nu vid två så ska jag och moa åka och titta på en häst som ska lånas ut, den står i Varberg och verkar mycket lovande. Så det ska bli kul! Vi kommer väl hem runt fem, så sen är det bara att rida. Ska kolla med Fredrik också om vi kan åka och handla, börjar bli tomt i kylen. Sedan ska älsklingen ridas! (Jag menar hästen.) (perversa människor).


jobbigt att vara utekatt  HEEELA tiden.

/A&timon.

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha han har personlighet iaf.

2011-11-29 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0