Vanligaste meningen på en söndag - "öööh, mitt huvud"

Japp, bakis sitter man nu i soffan och är lite avundsjuk på alla andra som mår så bra... Men nej jag är inte bitter! Vi har lämnat sängen och fått i oss frukost, nu har vi landat i soffan en kortis innan jag ska bli lämnad ensam.

Kvällen blev förbaskat bra! Fick med oss Gustaf från mitt jobb (Dom andra dissade och missade) och killen kan ju dansa om han vill! Vem hade kunnat ana??? Det va underbart att inte bry sig om något viktigt en kväll och bara ha det AWSOME med saknade flickor och söta vänner.

Dock blev ju någon lite sur... så sova va det ju inte tal om för min del! MEN JAG GNÄLLER INTE!

ska nu återgå till att dö på soffan
JANE

Kommentarer
Postat av: Alice

Bakfyllan efter Mandas födelsadagsfest var vidrig, blir aldrig bakfull annars. Jag ville dö, bara låg och skakade. Så I feel ya. (Jag är gangster?)

2011-11-07 @ 01:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0