"Alla kärleksförklaringar är skrattretande." - Karsten Alneas

Ohna, ya did'nt?

Träffade limpan igår på fika efter att jag och fredrik käkat frukost på subway, och skämt ut oss över halva kungsbacka. Okej - jag kan väl erkänna. Jag försökte få honom att sluta sjunga disney sånger, men nej. Det gick inte!

Sen när jag och limpan hade fikat och pratat om hennes lilla skola hon har kommit in på nu nere i kungsbacka (trevligt, trevligt) så skulle vi till en börjes en snabbis och leta efter present. Och vad tror ni händer?



OCH JA! självklart tutade vi. Något annat vore ju otrevligt.

Red sedan min underbara häst, tempoväxlingar i traven, mjukade upp sidorna och hittade yttersidan.
Dressyrträning för Dessan idag 5 till halv 6.

Sen hade fredrik hittat lejonkungen, och jag fick sjunga med till varenda sång <3 Det var Figgaro närmast datorn, han tyckte väldigt mycket om filmen till fredriks stora glädje, och Timon låg på biljardbordet. mysigt! Idag har Fredrik lovat att vi ska se sköntheten och odjuret.
Lycklig? japp!

Väntar på att Linnea ska vakna, fast jag hoppas att hon sover lääääänge och blir utvilad. Det behöver alla liksom. Ikväll ska det också hämtas hö, min högra skuldra är alldeles uppsvullen så får se hur det kommer gå. Men Fredrik kan hjälpa till annars, för han är så snäll :) mihi.

/Tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0