bild bomb

ÄNTLIGEN VAH! Tarzan anser att jag ska lägga upp MINST EN BILD I VECKAN! men alla har inte så lätt att slänga upp bilder bara sådär!

Men nu...

BILD #1

Som ni ser är detta efter tävlingen, VITA RIDBYXOR! ...  vilket påminner mig om MIN HÄST VA SÅÅÅÅ DUKTIG!!!


Bild #2


Bild från Borås Djurpark, Vi hamnade i en jätte söt liten affär där jag hittade  världens sötaste telefon! Julklapp?


Bild #3

Och även denna hittade jag... En kaffemugg! Hur fin är inte den????

Bild #4

OCH MAN KAN BYTA BILD!!! Så eftersom en viss SW åkt till England så valde jag att ha en liten bild på henne <3

Bild #5

My boss on my horse... Japp! Anastazia har alltid velat rida på en häst, och här har vi bildbeviset... (Min häst är snäll)

SÅÅÅ... här va lite bilder och jag ska bättra mig, eller jaa... FÖRSÖKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0