blind snickare hämtade yxa och såg.

Har fixat stallet och ridit.
Kluddis vra duktig idag, trött från igår antar jag. Skrittade en halvtimma på honom och flyttade honom lite för skänkeln och mjukade upp honom i båda sidorna. Fick honom bra på yttertygeln. Travade i låg och rund form knappt tio minuter och det kändes väldigt fint. Hoppas att han nu håller sig fräsch.

Ska åka till jobbet om en halvtimme, så jag tröstäter rester av min kebab och fredriks chips. opsan då. Jag ska sova hemma idag, imorgon fyller jag år så då ska det också vara lite fest här. Har anlitat Anna och Richard som städhjälp, men schh.. dom vet inte om det än.

Från förra helgen..

Moa, Jag och Frida.



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0