dagen till ära.

Vi åker ju som sagt till uppsala imorgon, för att fira Fredriks farfar som fyller 75 år. Vi kommer flyga 08.45 på morgonen, så det betyder att jag inte kommer få någon sovmorgon :( Vi åker hem igen på söndagen, så vi kommer bo på hotell en natt. Jag är lite rädd för att flyga så jag är inte överlycklig, men alternativet till att jag och fredrik skulle komma efter med tåg, var tydligen inte aktuellt.

Ska fixa med Kluddis idag, han ska få gå igenom kroppen ordentligt, stackarn. Han kommer ju få stå nu över helgen så han ska bli trött idag. Annars vet jag inte riktigt vad han kommer ta sig till. Sen ska det såklart mockas och sånt där!

Har pratat med min kära syster på telefon i någon timma eller två, det var välbehövligt. Jag är nu irriterad över att vi inte har någon mjölk hemma så att jag inte kan dricka mitt kaffe. Och det är ingen bra kombination. Ska försöka se om jag och fredrik ska lämna in cv:t på några mer ställen, och så ska vi köpa strumpbyxor. Till Fredrik alltså. Nä. Jag skojjade. Hur hade det sett ut lixom.



/Woopa.

Kommentarer
Postat av: Alice

Han hade passat bättre i stayups.



Och vi pratade i telefon från 12.04 till typ tjugo i 1. (ja, jag rättar folk. Jag har asperger. Come on)



Jaaaag hade kunnat rida honom eller longera. Motionera honom, menar jag.

2011-10-21 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0