"Damerna först, sa han som var mörkrädd."

Har nu ätit frukost, druckit upp mitt kaffe och pratat med min underbara mormor i telefon :) Ibland får man mycket gjort utan att man vet om det. Försöker äta de frallorna som jag och fredrik köpte igår, men frallor är verkligen en färskvara. Jag ska ut till stallet och longera kluddis tänkte jag, ska försöka få ner honom i rund och fin form idag i traven. Jamena, Mirakel har ju hänt förr. Kludd är väldigt pigg, hagen har gått sönder två gånger denna veckan. hm.

Ska in till kungsbacka idag med mamma, jag ska köra bil och hon ska prata. Tänkte se om jag kunde lämna in lite CV:n här och var, och även köpa täcke till hästen. Börjar bli lite kallare nu, och det är nu de börjar sätta päls. Nu går han med ett vanligt regntäcke med fleecefoder, men det är dags att lägga på lite mer. De kommer ut såpass tidigt på morgonen så det är frost och nästan nollgradigt de första timmarna ute. Sen står han med lucka öppen på natten, han vill gärna titta ut och hålla koll mr Polis, så det är dags med tjockade täcken. Får se om vi kan hitta något idag.



På promenad i ridhuset igår.

/Tarz och Kludd

Kommentarer
Postat av: Alice

Assnyggt träns yo :P Minus strasspannbandet då :)

2011-10-18 @ 00:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0