'Den late säger att den flitiges framgång beror på tur' -Henry Louis Mencken

Idag skulle Kludden longeras, så jag tog in honom och gjorde honom fin och gick sedan till ridhuset då det blåste storm ute och det knappt gick att stå upprätt. Väl inne i ridhuset sprang Diana runt med en labrador och en vaktel (alltså. Två hundar.) och en vattenspridare. Well. You get the picture.

Vi, Mest Jag, Bestämde oss för enbart promenera runt. Det kan man också göra om man är lite trött och sliten i kroppen, vilket jag upptäckte efter tio meter att det enbart var jag som var. Kludden var, nja, hur ska man säga det. pigg?



Gick igenom kluddisens box också, tog ut allt det torra för att sedan jämna till bädden. Han har lekt rövare i boxen medan jag har varit i stockholm, stackars Laura som fick ta hand om odjuret då. Det tog sin lilla tid och mina axlar och skuldror tyckte jag var dum i huvudet efter ett tag. Men det blev bra tillslut och boxen ser helt okej ut. Det känns så skönt när det är gjort.
Åkte sedan för att jobba. hm...

Ligger i sängen med ett glas cola och en godispåse. Upptäckte att Ica inne på kungsmässan säljer sitt godis för 3,95 kr hektot. ASBRA vill säga! Fredrik ska strax komma hem, han är med robin och taffsar på någon stackars motor.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Eh...fattar inte vad Diana höll på med? Känns som något som kräver förklaring. Men du ba: well you get the picture. EH NÄ

2011-10-26 @ 05:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0