dubbelt så mycket moral blir dubbelmoral.

Fredrik ligger och sover och jag hör en jävla fluga surra vid örat. Fiiifan. Har lyckats fixa det där med min sadel som inte passar, så mamma ska hjälpa mig skicka iväg den imorgon, så den är förhoppningsvis såld om det går som det ska. Jag ska då vara med på sadelprovning den 8:onde, det är ju sadelprovning på gården så det är ju smidigt och skönt. Så då ska det nog sättas igång!

Jag ska försöka väcka Fredrik, vill åka till maxi och köpa lite grejjer. Inser att om man inte har någon tvål, är man nog också väldigt ohygienisk. Och det vill man inte vara. Länge. Så tvål... och typ... Föda. Ska det införskaffas.

Fredrik ska iväg och spela bandy senare ikväll, och jag ska mysa med hästen och en kvälls dejt med limpan. Så ja. Kvällen är ung. Eller något i den stilen.

Tipsa om att det är 20% på jackor på Hööks, och när jag redan var där inne spanade jag in den här.


Hooks.se

för bara 699 :-

Nu går ju min frösna häst redan med vinterväcke och hel hals, så jag vill inte ens tänka på vad han ska ha för täcke på sig i vinter. Vill ju så gärna att han ska få ett sånt där "lyxigt" täcke. Ni vet, Bucas etc. Men att lägga över 2.000 kr på ett vintertäcke känns... lite... obefogat. Iaf med min ekonomi.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0