FACE THE FACTS

hö hö hö... Face, FACE som i ansikte ^^ min humor är på topp idag! Anledningen till att det blev just denna rubriken är för att jag nu sitter i sängen och skriver men en söt pojkvän brevid, jag funderar nu på "VAD 17 SER HAN I MIG?" Jag sitter ny duschad med rutiga pyjamasbyxor (som jag älskar) och hanns mysiga Billa bong tröja med jätte trassligt hår och mitt ansikte ser ut som något bara en mamma kan älska... Ja han kan ju inte gå på utseende iaf! det är ett som är säkert! Men då är frågan HUR DESPERAT ÄR HAN? Personligheten är ju ingenting att skryta med... Jaja, vi får nog aldrig veta!

Jobbig helg på jobbet med öppning - MASSA FOLK - och trötta medarbetare.
Lite lättare idag trotts att alla skolbarn kommer och ska ha Kampanjen för 29 kr pga Facebook (face igen tihihihihi)

Jag ska börja peppa folk i min omgivning mer har jag kommit fram till! Ett lag av någon sort sprang förbi mig en dag, och man hörde "Komigen nuuu, kämpa in i det sista" "Braaaa Gurra" "JOBBAAA" "gött jobbat, fortsätt kämpa". Det måste vara så mycket lättare när man peppar varan... SÅ DET SKA JAG BÖRJA MED!

Nu ska jag se på en film och vila upp för en ledig dag med massor att göra!

LÖÖÖÖV JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0