för jag blev inte riktigt som andra jag.

Vill börja inlägget med att berätta för min syster att NARNIA FINNS INTE PÅ RIKTIGT! BEN BARNES SPELADE EN SÅ KALLAD "ROLL".

Så. Nu när vi har det urvägen. Fixade stallet imorse så nu ligger jag latar mig i sängen i ungeför tio minuter till innan jag måste upp igen. Jag ska rida hästen (han är pigg)  (jag lär dö) och sedan ska jag städa lite. För att det är så jävla roligt.

Igår kväll var det hyffsat lugnt att jobba fram tills halv sju. Mellan halv sju och åtta så spöregnade det och blåste, och självklart var jag ute i det regnet i en och en halv timma. efter tjugo sekunder var jag blöt in på skinnet och efter trettio sekunder kändes det som jag frusit till is. Efter en stund hemma så började "upptiningen". Det hela bättrades på med att boyfriend köpt kebabrulle, choklad och cola. PÅ EN ONSDAG :O

Igår iallafall när jag longerade kluddis så gick det minst sagt åt helsike. Han fick ett damputbrott och började bocka, slänga sig och galoppera i luften. Han gick omkull tre gånger, och var så svettig på slutet så jag vet inte vad. Han var dock heeelt överlycklig. Så jag ska sitta upp idag och se vad som händer. hm.





min stora kluns <3

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Det har inget med hans roll att göra, kvinna! Dessutom är det i Dorian gray som jag såg med honom. Där var han en odödlig seriemördare så det är fan inte rollen jag gillar.

bara... utseendet.

2011-10-30 @ 03:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0