Fredag kväll

När andra är ute och festar eller slappar i soffan har jag då jobbat stängning, KAOS är inte ens i närheten av vad jag vill kalla denna kvällen! Det rullade på bra och jag ensam i kassa med lång kö betyder STRESS och PANIK, Alex och Jessika i TD2an, Madde i DT1an och bilar som köade ut på vägen är mer panik, och köket jobbade allt dom kunde. Efter massa missar och dålig komunikation mellan kassalinje och kök blev det lugnt - I 10 MINUTER och sedan började vi om...

Efter 11 va det bara jag, Jessika och Seko kvar. Jag va klar med matsalen 00.15 vilket brukar vara klart ca 11... Meen va ska man göra då?

Lycka va dock när en liten pojke på 16 bast bad om mitt nr... men som Tarzan sa "det kan vara din dröm prins"

NU BLIR DET SÄNGEN...

/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0