Glass eller godis?

Bro bro breja eller vad den där leken heter... som alla barn leker på skolgården när man är liten, varför hade man inte stort behov av att gå till närmsta ställe och köpa glass och godis när man lekte denna? - fråga vi aldrig får svar på!

jaja...
Vaknade imorse av att Anastazia ringde och sa "börjar inte du 8"
Jag som precis kollat klockan svarar förirrat "joo vad är klockan?"
Och fick där ett svar som väckte mig till liv! "5 minuter i 9..."
Vilken fart jag fick! 15 minuter senare va jag på jobbet iaf!
Självklart frågade jag varför hon inte ringde vid 8, när jag skulle varit där. och söt som hon är så svarar hon glatt
"Om du försovit dig så behövde du ju sova, så jag tänkte du skulle få sovmorgon"
Underbar människa den där!!

Sedan fick jag då jobba över för att få igen lite timmar, men inget som jag har något emot!


Nu på kvällen fick hästen massa kärlek, eftersom jag och han va trötta vid 8 på kvällen kännde jag inte mig för att dra ut honom i den plaskiga paddockan och traggla... så vi pussades bara massor och borstade honom riktigt fiin innan jag nattade alla hästarna och själv begav mig mot min egna säng.

SOV GOTT för det ska jag göra!
/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0