GOOOD MORGON

Jag hade stängning igår vilket va sådär lagom kul, meen har man roliga att jobba med så går det bra! Va nog hemma runt halv 2 och gick raka vägen till sängen!

Nu kommer den bästa delen... Jag vaknade halv 7 idag (06.30...) OCH GICK UPP MED! - detta betyder ca 4 ½ timmas sömn för min del (räknar med att jag somnade 2 för att inte överdriva om hur lite jag faktiskt sovit) 
Anledningen då, det va att jag ska ta ett extra pass på jobbet och börjar 12 tills jag inte behövs mer. Alltså... Hästen på morgonen då det antagligen inte blir av annars!

jo... min häst är inne i trotsåldern nu! WOOPA! vi va båda genomsvettiga efter dagens, vad som skulle vara "lugna" pass.


NU ska jag se om jag hittar något att äta (varför blir man hungrig av att äta frukost när man går upp?) Och sedan åka till jobbet och se om jag hinner med lite kaffe (mjölken tog slut hemma imorse...)


JANE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0