Hästar bits fram, sparkas bak och är obekväma i mitten. - Ian Fleming

Har suttit i några timmar och ordnat ny design. Blev det bra?
Är lite smånöjd med mig själv, det var inte det lättaste med alla jäkla koder hitan och ditan. usch å fy.
Det gick bra igår iallafall med att köra, fyra timmar tog det ner till kliniken, väldigt dåligt väder men pontus körde på bra ändå.



Uppför hallandsåsen gick det långsamt vill jag lova, och då var vi ändå inte i den långsammaste filen. hm.

Lauras häst fick lite sprutor i ryggen, men han var mycket bättre. Ska börjas ridas långsamt om tio dagar. Ceazar gick igenom besiktningen galant och åkte med sin nya familj hem. Hemresan gick lite snabbare, det var bättre väder större delen av tiden, och vi kom hem trotts att Pontus körde fel och fick vända tre gånger innan vi kom ut på motorvägen. GPS:en var inte så glad på honom sedan.

Imorse så var det rena sketvädret, det blåste iskallt och pissregnade, så Kluddis fick på sig tjockt täcke med hals. Han har inte satt någon päls överhuvudtaget, och det är mycket kallare för dom om det blåser och regnar än om det bara är kalla grader.



Fylla vatten är alltid roligt att göra halv åtta på morgonen...



Japp. Kludden håller koll.

Innan klockan var åtta så var det mockat och klart i stallet och höpåsarna var gjorda. Jag tycker det är väldigt skönt när det är gjort. Idag ska kluddan skrittas och travas. Får även se om jag och mamma ska övningsköra någonting idag. Hörs senare.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0