hemma bäst.

Nu har vi kommit hem från flygplatsen och jag har beställt pizza! Underbart! Fredrik gick och la sig med en gång, han är lite trött, väldigt jobbigt att underhålla mig såhär länge. jag är ärlig talat ganska sliten också, hamnade brevid niklas (F:s storebror) och deras kusin Emil. Och. Tja. Vi hade det ganska kul. Jag åt dessutom upp niklas efterätt för att han inte tyckte om choklad. Något fel på honom var det iallafall! Jag ska jobba imorgon em, vilket är väldigt, väldigt kul. Så vi får se hur det går. Ska fira min sista lediga tid med att äta pizza och dricka cola.

Ciao!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh gud jag vill också ha pizzaaaaaa.

2011-10-24 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0