HOBELOLULU ..!


Igår var en riktigt riktigt bra dag! Först fixade jag och Pontus stallet och pratade om folk som ska komma och titta på Ceazar på söndag, och Pontus retades för att han ska ner till flyinge med Jonas på lördag och köpa fina fina hästar. Men jag bryr mig då inte!   
Sen blev det universeum med älskade syster och det var hur mysigt som helst. Jag tog till och med kort på ormar, åkte läskig hiss, och syster knäppte en bild på mig med hajen HELMER <3 (dock tror jag att bara halva helmer kom med, men jag såg iallafall glad ut..!) sen träffade vi massa söta apor, och röda fåglar. Bilderna från mobil är dock dåliga, men jag hoppas att bilderna från systers mobil kanske blev lite bättre.
Sedan gick vi till donken, för någon sallad inne på universeum var inte att tala om, nänä. Så då gick vi till donken och satt där och pratade i nästan två timmar innan vi gick vidare för att leta efter en man i shorts. Honom hittade vi utanför Ica Focus.

SÅ, en jävligt bra dag avslutades med att gå ut till stallet igen och rida min lilla häst samtidigt som Pontus red igenom Ceazar ordentligt. bra där, och klapp på axeln! Efter att ha gnällt lite om att det är väl typiskt att nu när jag vill åka och tävla på kungsbacka så ska ceazar säljas, nänä. men jag är inte bitter. Hela diskussionen slutade med att Pontus lovade att vi skulle åka till Kungsbacka den 19:onde, så kunde han ta med sig Lillen istället. Tycker också att Lillen vill gå unghästklasser lite! Inget fel på det!

Så igår blev det några skutt över ett kryss som stod framme, och attans vad roligt det var!

Nu ska jag gå ut och fixa med stallet, hagar, lunch, och ridning. Sedan ska jag till mamma. Först, lite bilder!



En svart och vit fisk. "Herr Fisk"



väldigt, väldigt lång orm. Hatar ormar. Men bakom glas gick det bra, jag får mer obehagskänsla av att titta på bilderna dock...



En haj som jag gick runt och kallade "spik hajjen" innan jag insåg att, nää. Såg Haj ska det nog vara.



En röd fågel!



Den här bilden tyckte jag blev bra, och den är asfräck. Detta djur, av någon anledning, tyckte inte syster om.

OCH SIST MEN INTE MINST.....



En svart apa!

/Tarz

Kommentarer
Postat av: Alice

KRABBOR KILLS!! Akta eeeeer.

2011-10-08 @ 00:59:20
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0