It’s been a really really messed up week. Seven days of torture, seven days of bitter.

nanana whatever, nanana.
Min dag idag. Stressigt. Men jävligt kul, Älskar lediga dagar! Sov ut länge och spenderade resten av dagen med Pontus och Laura. Var på Coop och köpte lådor till sadelkammaren som Laura och jag sedan tog tag i! Gjorde sedan stallet, mockade och skit.

Ifall man har brist på motivation för att plocka upp mer bajs...



... Kan jag tipsa om att det här är en lösning!
(obs! Underåriga och pontus som ej klarar alkohol, kan dock låta bli. eran tid kommer!)

Pontus upptäckte att jag var lite stressad för att vi ska iväg och DISCO BOWLA senare. (hur kul låter inte det?) så då tog han och red min häst istället för crozz. Citat: "det handlar om prioriteringar. Blir du glad nu?" Ja Tack!

OCH! BEVIS! HAN BORSTAR MIN HÄST!



Och vet ni vad? Bilden är inte ens iscensatt!

Och till och med mitt önskemål med skritt runt ängarna gick igenom. Jag förstår att det är svårt att föreställa sig vilken chock det är. Men att få Pontus att frivilligt (läs, FRIVILLIGT) gå och hämta in hästen, borsta, och sedan rida ut ... Det är lite som att få en ett lejon och bli vegan. dead serious.



Sötnosar båda två. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ skojja. Men kludden är söt.

Ska nu iväg och disco bowla. hehe. Och nej, DET ÄR INTE BRA ATT GÖRA DET DAGEN INNAN ETT TOLVTIMMARSPASS. men nu är det såhär.

Jag känner för att dricka, jag känner för att tappa bowlingklot på mina - fredriks - pontus - robins - niklas - christians fötter. Så då ska jag ta mig fan det. Och jag kommer vara så jävla pigg imorgon när klockan ringer klockan 6.00 så ni anar inte. Kommer inte ens behöva dricka kaffe.

WOOPA WOOPPPAAAAA
/Tarzan

Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar den låten. (tonight, tonight alltså)

2011-10-02 @ 03:22:30
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0