lever.

Jag lever. är inte död.
nu börjar min svullnad gå ner och fantomsmärtorna efter operationen börjar gå bort med hjälp av meducin.

Jag är dock trött och orkar knappt göra någonting. Jag, Pontus, Moa och Laura var igår på ridsport och köpte en present till Jonas (Pontus pappa) som har fyllt år, och det blev tillslut en snygg rosa grimma! bra bra.

Dagen har spenderats med syster, och kvällen ska spenderas med Fredrik och Robin, det ska firas att David har flyttat hit, han har tidigare bott i trollhättan. Så det är väl roligt. Men är så seg så funderar på om jag ska äta Tacos med pontus istället. Livet är hårt.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.

/Tar

Kommentarer
Postat av: Alice

Du har inte fantomsmärtor. DU HAR INTE FANTOMSMÄRTOR!

2011-10-15 @ 02:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0