måndagstjaffs på en lördag!

Idag är det fullt upp! SKa strax hoppa in i duschen för att sedan bege mig till kungsbacka med mamma! Där ska det lämnas in CV och gå på biblioteket och sedan fika. Är redan sugen på kaka ... hm ... Vill låna lite nya böcker då Fredrik ska lämna mig mellan söndag till tisdag så jag kan ju behöva ha någonting att göra. not. Lär ju vara full rulle ändå, och ska dessutom försöka kidnappa linnea!

Sen efter allt ska jag till stallet och rida, och pussa massor på min söta lilla  häst som skötte sig hur fint som helst igår på dressyrpasset, mycket bättre än förväntat faktiskt. Idag väntar det ännu mer dressyrarbete med att få igenom vänster bakben.

CIAO!
/Tarzan

(hittade ett gammalt album på datorn, från första dagen på sommarbetet för Fulltime. Hans första sommarbete någonsin!)



när orden inte räcker till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0