Morrn morrn

Sitter nu och lyssnat till kaffekokarens ljuva stämma. Idag börjar jag 8 - Precis som jag ska! Inte 7 som vi har gjort hela helgen. Känner mig lagom seg i huvudet efter igår, Fullt ös hela dagen! Det slutade aldrig rulla ! ! ! 45 minuter innan jag va klar för dagen blev jag ställd i DT 1 - ALDRIG STÅTT DÄR UNDER DAGTID!!!! mitt huvud ville inte vara med, det kan jag lova! men någorlunda okej gick det... En gammal kompis körde igenom och lite så vilket gjorde det heeelt okej!


OCH! MIN HÄST VAH! Min gud va fin han är... Vem visste att det skulle vara så svårt att göra tempoväxlingar i skritt? men lyckades gjorde jag allt, och shiiiiit va han trampade på! FIIIN HEST!!!!!!
Min lilla ögonsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0