MY GAAAAAD

Blev väckt halv 1 för att "det är dags att vakna, vi ska till gymmet" - Som om jag är pepp på det så tidigt på morgonen? Har insett att pojkarna är S T A R K A ! Hade ju inte velat möta dom mörk kväll... Men är man stor och stark måste man vara snäll! så lyder regeln!

Sedan tog jag mig en lagom runda i skogen på hästen med Regina, sådär skönt i höstvädret. Och att jag slapp regnet va ju bara helt förbaskat underbart!

Nu får jag sms från Tarzan som säger att hon är hungrig, har ont och INTE vill sova... som ett barn fast inte lika lätt att slänga under armen och gå dock.



Här kommer en riktig höstbild från tiden på Gåse...
Lagom mycket löv i alla färger, lite ruggigt men man är nöjd där man sitter på 
hästryggen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0