När man är ansvarig till att livet suger - Då är det bara att gilla läget

Nej, jag lever inte! Jag andas och hjärtat slår men hade ändå inte kallat det för att leva!
Mycket har hänt och inget av det känns bra!
Allt pga att jag började tänka... Man ska inte tänka! Det är inte bra!

Jaja, min stackars lilla häst plockade ju av sig en sko och tyckte att "matte det gör lite ont i tassen" så vi kunde inte rida... Dagen efter detta så jobbade jag lite sent och skulle bara bortsta och pussa lite på honom efter jobbet (fortfarande ont i tassen) och vad ser man då... JO hela skapet är stort som en honungsmelon typ, och två fina sår sitter där och hånflinar mot mig! UNDERBART!
Men snäll som han är så fick jag tvätta utan några större protester!

Jo... jag ringde även Tarzan i panik och hon skrattade! elak är vad den ungen är!


Jag jobbar även en hel del nu, har tagit några extra pass åt dom som inte kan jobba så det har blivit en hel del arbete. Men trivs man på jobbet så gör man, och speciellt om det är dom bästa som jobbar!

Hästen har nu iaf fått sko och vi är ute och skrittar för att få ner svullnaden vilket fungerar bra!

Så kort sagt, jag har fått prioritera bort sömn för att tvätta sår innan jobbet, sedan jobba Xantal timmar för att sedan åka tillbaka till stallet och åter igen tvätta sår och rida, mocka, fodra osv... Har även börjat träna lite smått av någon orimlig anledning.

JAG ÄR TRÖTT! - men har en ledig dag idag och nu när jag har gått fram och tillbaka till stallet, där det nu är iordning för insläpp så ska jag ta lite tid och bara ligga i soffan och slappa!

löve JANE


Kommentarer
Postat av: Johanna Brämerson

hej! :) Sjukt fin blogg! Jag undrar om du har lust att hjälpa mig att sätta in en header till min blogg för jag får det inte att funka :) Tacksam för svar :)



Du når mig här : [email protected]

2011-10-24 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0