"Och på den sista dagen vilade han"

Vi vet nog alla att det är Gud vi pratar om...? Det är söndag och vilodag, men nej nej! På donken jobbar man iaf! Dock ett kort pass med sköna peeeps! Fick stå i köket (va E V I G H E T E R sedan nu) Fick i uppdrag att stå med en ny tjej och "lära henne", alla vet ju hur det slutade. stackars liten.

Fick sedan stå i DT 1an... Det är bästa stället att vara på! Så fruktansvärt skönt är det vah... Med stor tjock tröja dock eftersom det va sviin kallt!

Sedan blev det stallet, hade tänkt rida med eftersom det va jätte kallt, jätte blåsigt, jätte blött och jätte mörkt så stannade vi i stallet och hade det mysigt jag och min lilla häst ! Han såg inte allt för olycklig ut när han stod med huvudet hängandes och halvsov under den dagliga borstningen och pysslandet...

Nu är det dags att sova snart, ska tydligen upp och gymma med Marcus och Gustaf imorgon? hmm, ja vi får se om det blir av eller inte. ( INTE )

ser framför mig hur jag kommer se ut i träningskläder för första gången på läääänge...


/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0