rubrik - det som tar längst tid att komma på.

Hello allihopa. ordet "allihopa" får tyska Laura att fnissa hysteriskt. Sedan försöker hon uttala det, och då fnissar hon ännu mer. Det får mig att undra vad ordet kan betyda på Tyska.

Har shoppat med pappsen i stan, och har köpt tre skitfina stickade tröjer, och två linnen. Min pappa is the shit. Allvarligt, han är bäst.

Nu sitter jag och slänger i mig lite fiskbullar och pasta. Asgott!



Jag lagade det själv, och så här såg jag ut när jag insåg att det var gott ändå.



There you have it. Inget fake, bara reality.

Ska springa ut nu och mocka och göra stallet och sedan ska jag pilla med hästen. Sen kommer fredrik hem (jag sov ju hemma inatt, så han är säkert jätte trött) (eftersom han inte kan sova utan mig) , och då måste vi kramas, skitlänge. Och det är jättejobbigt, men han har saknat mig så mycket så det kan man ju förstå. Vill ju inte göra honom mer ledsen än vad han redan är liksom.

sen ska vi hem till min familj (igen) och äta bulle!

PUSSHEJ <3
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0