salt&peppar

Godmorgon allihopa. hehe.
Jag ska sätta igång nu eftersom jag börjar jobba vid fyra. Jag vill verkligen inte jobba, är så jävla less på't och tycker bara det är skitjobbigt. Men får se om det kan lösa sig på annat sätt, annars är det ju bara att göra det , tyvärr vill jag inte lägga alla mina miljoner på att försörja mig själv liksom.
Ska iallafall gå ut till stallet nu och pyssla om min häst, ska se om vi kanske ska longera idag..? tål att funderas på! Han ska få vila imorgon iallafall, då ska jag leka med min alldeles egna syster !
Ska också passa på att retas lite med dödssjuka pontus, det kan alltid få en på bättre humör. Och efter ett samtal med fredrik insåg jag att vi har cola i kylen, så jaja. Dagen kanske inte bara blir piss å helvete. Bara en del av den liksom.

Ha så kul, hörs vi senare.
/Amanda


Kommentarer
Postat av: Alice

Hah du har alltid samma ansiktsuttryck när du hoppar. HAHA

2011-10-05 @ 22:01:55
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0