Sometimes i get a good feeling

Har haft en riktigt blandad dag idag!

Va uppe vid 7 och i stallet halv 8 för att göra rent det fina sår min häst fortfarande har, släppte sedan ut de andra hästarna för att rida min engna lilla prins <3 va ute på en lång härlig runda med lite trav vilket inte känndes helt 100 men klart att han är lite off efter 2 veckors slapp... Men han skötte sig så bra man kan förvänta sig!
Sedan ut med sista hästen i hagen för att inse att staketet är sönder, bara att börja laga! Och varför inte fylla vatten när man ändå är igång?
Fixade sedan resten av stallet eftersom det va stängning på jobbet.

Hem och springa en runda innan frukost och göra sig iordning för jobbet.

Nu kommer det roliga då...

KAOS!!! KAOS !!! K A O S ! ! !
så va kvällen!
Jag stod själv i DT2an för första gången med mycket bilar - KAOS!
Kassa ut igenom dörrarna med två i kassa - KAOS
Tre i köket - KAOS

Men som tur va hade jag ju dom bästa att stänga med så åter igen har Marcus räddat min kväll...
Och sara ska vi inte ens prata om, vi skratta så vi grät och låg dubbelvikta på golvet eftersom vi alla var EXTREMT trötta!
Någon startade även vattenkrig... Självklart gick vi in till 1000 och både jag och marcus såg ut som vi hade badat för att försklara på bästa sätt. Men det är kanske inte så konstigt när han hällde en hink över mitt huvud och jag sprutade ner honom från topp till tå med slangen i diskrummet där på slut klämmen?!

Nu ligger jag i min varma säng och tänker mysa under min två täcken och jag är ledig imorgon så jag ska se på TV en stund innan Jan blund kommer på besök. 

GOD MORGON
JANE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0