Tagel Armband

Jag ska skicka efter tagelarmband, alltså armband gjorda på tagel från sin häst. Jag hittade den här sidan,

www.oldhaunts.blogg.se

där man kan beställa armband i olika modeller och efter önskemål, till ett bra pris. Jag ska skicka efter i modellen "love" som jag har fastnat för.


(bild lånad av www.oldhaunts.blogg.se)

Den här modellen kostar 100 kr, och då skickar jag först in tagel från min häst, och får armbandet hemskickat till mig när det är klart. Jag har tagel från min ponny, Samantha, som jag har sparat, men det är alldeles för kort. Ska dock kolla med henne om man kanske kan fläta in det i kluddens tagel på något sätt. Om det inte går så ska jag mejla och fråga ifall jag kan få lite av Samanthas svans ;) Ska även mejla louise, som har min galna prins, Fulltime, så att jag kan ha alla mina älsklingar i samma armband. Det lär ta ett tag innan jag fått samlat in alla, men det kommer det vara värt!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0