"vi har öppet sju dagar i veckan, samt även helger" - okänd

jag har vaknat och ligger i sängen och slappar. Tyckte synd om boyfriend igår för att han behövde jobba idag, så det var väldigt mycket fjäsk från min sida. Döm av min förvåning när jag vaknar kl 10 och han fortfarande är kvar? Jaha?
Nä, men ni förstår, han jobbar endast 11-14. Alltså.
Jag tror jag tar tillbaka allting.

Tänkte gå upp och äta frukost. Sekunden efter jag har vaknat, så börjar jag tänka på vad jag ska äta. ni vet, vilka flingor - pålägg på mackan - kaffet. Jamena, jag kan tänka på andra saker också, men främst frukosten. Jag är dock inte så hungrig på morgonen, men jag har ju väntat hela natten på frukosten liksom. Dagens första start på dagen måste vara genomtänkt.

Iallafall, den dära Linnea ska vakna och dra sitt arsle till stallet innan hon kommer till mig. så det lär ju ta evigheter. Jag lär ju både äta frukost och göra hela stallet á 7 boxar innan hon är klar. Teoretiskt sätt alltså. Jag känner dock för att sätta mig i kungsbacka och fika. Älskar att fika! Men min ekonomi dock, lär det bli en slät kaffe. Men ändå! Jag saknar Linnea, så jag hoppas att det blir fika. För då behöver jag inte dela henne med Pontus, mo hahaha.

Hörs senare.
/Tarz ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0