viilken häärlig dag, lalala la lala laa la la

japp ca 4 timmars sömn sa vi ja... En Linnea hög på kaffe, En Sara som va dunder glad, en Sofia blev dunder glad och resterande personal hakade på!

Lycka är att få vara på ALLA ställen som går under loppet av 6 timmar - Börja i matsal som mjukstart på dagen, vidare till pommes för att sedan ha kassa. RAST och seda KÖK (LYCKA!!!!) med dom goaste killarna för att sedan få välja - jag valde DT 1an och fick sedan byta till DT 2an innan det va dags att gå hem.

Jag behöver inte vara ledsen när min pojkvän ska åka till sälen i tre månader! För idag blev jag erbjuden två nya - SUG PÅ DEN CHRISTOPHER! höhöhöhöhöhöhöhöhöööö


Dags att sova igen nattens missade sömn innan jag blir föör hyper!
/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0