ville gå längre än så, så jag hamnade bland molnen.

Håller drömmen vid liv.

Igår var det riktigt roligt, bowla var verkligen skit kul! Var väldigt svårt i början dock... Jag, Fredrik, Pontus och Robin spelade på en bana, och tja.. det var väl jag och robin som slogs om sista platsen, haha! men sen, då vettni. Efter några öl gick siktet bättre. hm. I andra serien slog jag helt plötsligt ner alla, så den andra serien vann jag över alla!
Det var dock inte bröderna hugosson beredda på, hehe.
ELAKT SKRATT .. MO HAHAHA

Men jag och pontus skadade dock båda tummarna. eller. ah. Jag bröt en nagel. Men plåster ska dock på ändå så att alla kan tycka sig om mig.

Nu ska jag ner till stallet och rida kludden och ceazar. Kludden ska joggas igenom ordentligt, och mjukas upp i skritten. Ceazar ska jag rida igenom ordentligt med dressyrsadel och utan gramman skiten, så det kommer bli svettigt. Sen kommer linnea hit på kvällsprat, woopa.

Hörs senare.
/Tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0