WOFFLA A a a a . . .

hello. all .. of .. you ..

Har sovit inatt, eller. Faktum är att jag har sovit bra de senaste två nätterna. Känner mig piggare och gladare. Konstigt hur det där hänger ihop, hehe. Faktum är att jag ska göra exakt lika dant som jag gjorde igår, jag ska idag longera kluddpudd och efter jag har fixat stallet så ska jag åka och jobba. Det kan ju vara skönt ibland det med.

Jag har verkligen den bästa pojkvännen, någonsin. Och den sötaste. Inte alltid så jävla begåvad. Men det är en annan sak.



Well, its a picture of a picture, så kvalitén är usel. (gillar frisyren)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh gud jag och Fredrik hade samma frisyr när vi var barn. Säger väl iofs mer om mig än om honom....

2011-10-27 @ 01:18:25
Postat av: Alice

OCH du har fel, den sötaste pojkvännen hade varit Ben Barnes.

2011-10-27 @ 01:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0