You dont know you´r beautiful

Såhär du va, jag har hittat ett par nya byxor men vet inte om jag vill ha dom... Sitter som dom sitter men jag gillade dom igår. Får se hur det blir!

Hade en liten "före jobbet dejt" med Sara igår, lite kaffe och pratade strunt - Det behövdes! Båda trötta och skulle jobba våra långa 8 timmar.
Lite lätt kaos då och då där ibörjan men sedan va det okej, TILLS det kom in en jävla busslast med folk! Förbannat bra jobbat av Sofia, Sara och Sara för det gick ganska smidigt måste jag säga! Men fasiken va arg man blir när dom kommer halv 11 och vi är 4 pers, dessutom fick vi ingen förvarning så jag stod själv i DT och kassa när dom först kom. Tack gode gud kom Sara in från sin rast och hjälpte mig med mina ångest anfall <3

SNART är det back tooo work... Stängning igen <3

JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0