Allting som jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Källa: Alexander Woolcott

Vet ni hur mycket jag saknar vintern? När det är snö ute och jag kan sätta på mig kängor (som jag inte har köpt än) och min overall (som jag faktiskt har) och fiiiina vantar och den rosa mössan jag hittade i en affär (som jag ska önska mig av Fredrik).

Och jag vill att det ska bli jul så att man kan gå på liseberg. Har låvat mig själv att dra dit fredrik. Han blev faktiskt jätte glad!

NÄ. det blev han inte. Jag är dock inte så känslig.

Ikväll ska vi dock göra något annat. Det är fredag kväll idag förstår ni, och jag och fredrik är lediga imorgon. Han vill AAAALLTID gå på bio, (titta på en vit duk - minimalt med prat) men NEJ. INTE DENNA GÅNGEN I TELL YOU. Vi får se vad det blir, men för att inte få dåligt samvete ska jag hem på rasten och pyssla om min andra älskling. Kluddis alltså. Hörs senare.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0