bra, Bättre, BÄST

Dagen gick från bra, till Bättre, TILL BÄST!

Vaknade efter liite sömn och begav mig till Ridsport för att köpa spån till lilla hästen och sedan vidare till stallet. Där sprang alla hästar som dårar då den nya lilla ponnyn hade kommit ut i hagen med dom andra - WOOP WOOP! Leriga hästar vill jag lova . . . Men boxen blev fin!

Sedan en snabb dejt med Tarzan - Alltid lika mysigt! Alltid lika mycket att prata om! Alltid sådär uppmuntrande!

Sedan hem och ladda om för jobb. Idag blev det 9 timmar och 30 minuter men fy f*n va kul vi hade. Lite panik då och då men 11-00.45 gjorde det såååå värt det! Musik, Glad Sarah och markus, lagom mycket gäster osv... Har varit i kassan 3 dagar om man räknar idag H-J-Ä-L-P va mycket det är man ska tänka på. Men enligt dom andra "så lär du dig snart du med"

Jaja, nu kommer det bästa! Jag agerade fylle-taxi åt syster och hennes Anders en kväll (natt) och blev då lovad 5 tuber chokladsås i valfri smak (lååång historia) Och nu när jag kom hem från jobbet så hittar jag detta på mitt bord




Ibland är han för skön!


SOV SÖTT
/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0