Djur på djur park

Fick med mig min söta pojke till Borås djurpark, Trotts att det blev lite omväg dit så han vi se alla djur (utom ett som inte ville vara med) innan det va dags att vända hem igen. Har nu hittat några nya vänner... någon get, några får osv. Riktiga mysare va dom! kom springandes när man stack in handen i hagen!

Jaja, några bilder nu då.







Denna bilden är extra viktig! Då jag stod brevis en kille med stor kamera, kläckte jag ur mig "ja det är ju lite skillnad på våra kameror..." fick en funderande blick tillbaka, men sedan sa han att man skulle försöka få en bild där man såg spegelbilden i vattnet... TAAADAAAA!





Jaja, ska nu stressa iväg till jobbet... Där ska resten av dygnet spenderas - YEEEY!
/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0