Fredagskväll blir jobbkväll.

Sitter med en underbar hund i knäet (får inte sätta ner henne, bitter som attan då) och tänker gå och lägga mig då jag imorgon bitti ska färdas till jobbet 7.00. Vissa dagar är bättre än andra! Är som sagt hemma nu och spenderar lite tid med familjen, och oj vad jobbigt livet är. Mitt hjärta är på vift nere i Malmö och håller på med GP racing, något sånt och han ska vara där tills på söndag, åkte i igår. Fick precis höra att en av de killarna som var med hade vurpat och skadat sig så han hade fått åka hem. Tyckte att fredrik kunde åka med hem - för säkerhets skull - men nää.

Mitt andra hjärta (jag har två...) är i stallet och äter förmodligen på lite hö as we speak. Är så bortskämd med att ha hästen precis utanför dörren, och han känns väldigt långt borta helt plötsligt. är det konstigt? Jag saknar min häst! VEM SKA NU PUSSA HONOM GODNATT OCH PUSSA HONOM GODMORGON?
Som tur är ska Diana ta ut honom imorgon så han lär få lite klappklapp iallafall.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sova!
Imorgon är det jobb mellan 8-20. Har dock två timmars ledighet mitt på dagen så ska stressa hem och fixa med Kluddis <3

DAMN jag är sentimental...

Bjuder på en bild på mig och bästa katten.



Rätt fräck va?

Sleeptight /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0