Give me More, na na na na na na

Hög musik fem minuter innan det är dags att brumma iväg till jobbet för ett kort kvällspass. Stallet är avklarat, Läkaren avklarad, och hoppas att kvällen kommer smyga fint. Helgen har gått bra, fastän vi har varit hälften man kort på jobbet. Det har varit stressigt, och f*king as jobbigt, men jag dog inte. And that's the point.

Uttrycket Cash is King får en helt ny innebörd. Fifan.

Jaop! Har varit hemma på rasterna och gått med kluddis, det går bra så länge det inte kommer köttätande soptunnor. Det får man akta sig för. Skönt att han håller koll.
I söndags när jag kom hem från jobbet och helst bara ville lägga mig och gråta, så går jag in stallet och får se att Pontus har mockat, fyllt på vatten och gjort mat åt Kluddis. Bästa Pontus <3

Såja, Såja. Han har sämre sidor:
'Jag är den gröna bubblan, Pontus vita'




Och här kommer bild på min vackraste innan promenad:




Hörs senare!
/Bäst i hela världen, Tarzan


Kommentarer
Postat av: Alice

Vill ha spolspiltaaaaa! Måste stå på stallplanen med hysterisk fyraåring i ena handen och vattenslang i andra. Skitkul. Och inte alls farligt...

2011-09-26 @ 23:32:14
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0