god morgon!

Här sitter jag och äter frukost. Kaffe <3
Inse min panik, och känslan när jag ska hämta mjölken till kaffet i kylskåpet.. och jag inte hittar den... Usch.
Hittade den som tur var, dagen är räddad.
Igår blev det sent, var klar i stallet vid elva, kom i säng vid halv ett.
Upp igen klockan sex för att morgonfodra hästarna halv sju. Vi äter alla frukost just nu kan man säga. Utom Fredrik, han sover.

Ska rusa ut i stallet igen och fixa hästen och packa in allting, såg att jag inte fyllt något spån i lastbilen så det ska det göras med. Det är mulet, blåser och regnar ute. Underbart med andra ord. Precis som det ska vara på utomhustävling.

Linnea SKA med iallafall. spännande spännande. Hon har ju såna *moodswings* så hon får ju en gravid tonårsmamma att verka lugn.

Igår när klockan var halv tio och vi skulle ut i manegen...



Ja, ni ser ju tydligt. Hästen tycker OCKSÅ att det är en bra idé!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0