Gosh! - långben

Datorn krånglar med mig och vill inte fatta att jag vill betala räkningar. Eller så försöker datorn berätta för mig att det ändå inte är någon idé eftersom det är tomt på kontot. JAHJA jag har fattat!

Idag är det dressyrträning för dessan, ska bli spännande och se hur det går. Igår blev han skitförbannad på mig när jag skulle peta in det där vänstra bakbenet så tillslut stannade han och försökte bocka lite granna. Kan väl tillägga att det var inte enbart han som blev förbannad. Slutade med att både jag och hästen var j*vligt bittra på varandra så ska se om Dessan kan få oss att bli vänner igen idag. hm. hm.

Blåste storm och regnade igår också lagom tills att jag skulle börja jobba. Att jobba fyra timmars pass är helt okej, men att spendera två timmar av dom ute. är inte lika roligt. Men när jag kom hem så hade Diana gjort köttfärssås och spaghetti så blev på lite bättre humör. Sen är jag lite nykär i min pojkvän också (vissa stunder) så igår var en sån där "guppig" dag för mig. Mycket humörssvängingar. Det kan dock inte min häst skylla på. Han är valack. Och häst.

Ska dock gå ut till stallet och fixa allting och försöka ringa ett jobbigt samtal nu innan lunch.

mjaao. /a

Kommentarer
Postat av: Alice

Är också helt cp i humöret, pms tror jag. Upp och ner.

2011-09-13 @ 14:30:30
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0