Hallå lovers

Jane och Tarzan har för nuvarande "bloggmöte" .

Vi kommer tillslut på att man kanske ska kolla statistiken. hahaha, trodde vi. tolv läsare? vaddå tolv läsare? VILKA ÄR NI!?

Vi vet att det är typ syster, mamma, och stackars Christopher. Men VILKA är ni andra??




ALLTSÅ.
Man blir ju irriterad. Här tror man att Linnea ska vara en sån som ska ha "koll". Kan hon ens koka kaffe? NÄ hon kan ju inte det. gud vad irriterande. Vem tror ni det är som får resa sig upp och gå och göra kaffe? Jo, JAG! Vill ni ens veta vad hon gjorde första gången hon skulle koka havregrynsgröt? KAOZ. uscha mig. Ska gå och sätta på kaffe. Hold on.

Dagens funderingar:

Maxi Godistävling: Förra veckan när jag och linnea var och shoppade på maxi, var där en ny tävling för att kunna vinna skottkärran full med godis. Denna veckan var vi lite mer seriösa, sökte upp svaren på google, och försökte räkna ut i huvudet hur många Gevalia Mellanrost kaffe det såldes vecka 39. Vi tänker också fjäska med Jonas som jobbar där. Frågan är bara, när får man reda på om man har vunnit?

Fönstershopping eller inte: Funderar på hur vi ska tillbringa denna underbara dag. Först när jag sa fönstershoppa fick jag ett hysterisk skrattanfall från Linneas sida, men efter att Pontus kommit upp och meddelat att han ska hoppa idag, menas : kom ner och hjälp till, verkar det som att det blir fönstershopping ändå.

Pengar över: Inse hur mycket pengar vi hade haft om vi inte hade haft häst. Tänk vilka långa naglar, vilka fina kläder och hur många skor vi hade kunnat ha. Nä, istället ska hästen skos denna månaden, han ska vaccineras, och han ska ha mat och spån och helst nått täcke till, eller i mitt fall en ny sadel. Underbart. Men tänker trösta oss med att hade vi inte haft häst hade vi inte varit lika glada. eller nått i den stilen.




/
Tarzan&Jane


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan ni glömma mig?! Jag läser dagligen!

2011-09-28 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0