Hard Work, Work.

Har inte så mycket lust att blogga, sörjer inför de kommande dagarna.
Jobba idag 16-20 jobba fredag 16-20 jobba lördag 8-20 jobba söndag 8-20 jobba måndag 8-20
japp. BRA HELG
Till helgen skall också Pontus iväg på tävling och Diana ska åka bort tills på tisdag, så jag har blivit "med stall". Säg Grattis.
Så det blir att fodra och släppa ut hästarna innan jobbet för att komma hem på lunchen och fodra för att sedan börja mocka och ta in hästarna när jag har slutat. JaJa, jag lär väl inte dö precis. Men kommer inte heller ha tid med att sova. Det hade inte varit så farligt om Pontus hade åkt iväg hela helgen, men han kommer tillbaka med Crozz och Lillen under natten så det blir ju ändå fem boxar. uschusch. Men Fredrik lär hjälpa mig med att tömma skottkärror och fylla vatten i hinkarna så det blir nog förhoppningsvis inte så jobbigt iallafall :)
Men ska gå ut och mocka lite hagar nu tänkte jag så att det är gjort innan helgen, så det blir det lite mindre jobb.
Läste "häst och ryttare" och hittade den här fina lilla texten:
Lycka till Bango och Linda!
När jag stod och sopade igår i stallgången så kände jag hur någonting svischade till ovanför huvudet.
dummis katt.
Hörs senare .
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

Behöver du hjälp e det bara att hojta

2011-09-22 @ 23:20:15
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0